Youth Bar

Youth Bar ir viens no jaunākajiem bāriem Londonā, apvienojot mīlestību pret kokteiļiem ar vēsu, minimālistisku un mūsdienīgu dzeramo.

Šī vieta piedāvā vairāk nekā 200 dzeramos dzērienus, padarot to par ideālu vietu visiem zinātājiem, un viņu galvenā bārs, ko izmanto kā interaktīvu kokteiļu novecošanas sistēmu, ir kaut kas, ko redzēt.

Mūsu komandai tika uzdots izstrādāt stilīgu, modernu, spēcīgu un neaizmirstamu zīmolu. Komanda veica visu darbu, sākot no paša nosaukuma izstrādes līdz pilnīgas zīmola koncepcijas izveidošanai. Spilgts un saprotams nosaukums mērķauditorijai Youth Bar – ļauj apmeklētājiem saprast, ka šī ir iestāde, kurā jūs varat izklaidēties un atpūsties no ikdienas rūpēm trokšņainā draudzīgā uzņēmumā. Iestādes koncepcija paredz dažādus pasākumus.

Mēs veicām pilnu mērķauditorijas un konkurentu analīzi, pamatojoties uz pētījuma rezultātiem, mēs izveidojām logotipu, izstrādājām korporatīvo identitāti un reklāmas materiālus.

Korporatīvās krāsas ir zila, ceriņi, fuksīna un bordo. Tās ir cēlas un greznas krāsas, kas izceļ zīmola augstākās kvalitātes zīmolu, un tās ir krāsas, kas simbolizē dienas laiku saulrietā, dominē vakarā un naktī un prasa pasākumus, kuros neona zīmes izskatīsies labvēlīgi un uzlabos zīmola emocionālo pieredzi.

Dizains tiek saglabāts minimālisma un modernajā stilā, kas izskatās piemērots un uzsver iestādes vieglumu un jaunību. Logotips attēlo kokteiļa glāzi, kas ģeometriski atgādina uzņēmuma nosaukuma pirmo burtu. Izvēle par labu šim lēmumam ir saistīta ar faktu, ka logotips šajā versijā ir viegli iegaumējams un rada tiešas asociācijas ar vietu un tās nosaukumu.

Pakalpojumi

  • Nosaukšana
  • Brendings